Kodėl verta rinktis buhalterinės apskaitos firmą „LINKNETA“

Visų tipų juridiniams asmenims yra įstatymų nustatyta prievolė tvarkyti savo buhalterinę apskaitą. Didelės ir vidutinės įmonės šią prievolę įgyvendina įsteigdamos buhalterijos skyrių. Mažos ir mikro įmonės turi galimybę rinktis: samdyti buhalterį pagal darbo sutartį, samdyti buhalterį kaip individualią veiklą vykdantį specialistą ar samdyti buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančią firmą.

Pasirinkimas nėra toks paprastas, kaip gali atrodyti iš pirmo žvilgsnio. Reikia atkreipti dėmesį ne tik į ekonominius veiksnius, bet ir į duomenų saugumą, jų prieinamumą, atsakomybę, aptarnavimo kokybę, patirtį.

Panagrinėkime šiuo veiksnius plačiau.

    • Renkantis samdyti apskaitos paslaugas teikiančią įmonę ar samdyti buhalterį svarbūs ekonominiai veiksniai. Pasirinkę mūsų įmonę, klientai sutaupys darbo vietos steigimo išlaidas (stalo, kėdės, kompiuterio pirkimo išlaidos, vietos kabinete skyrimas), buhalterinės apskaitos programos įsigijimo, jos atnaujinimo ir aptarnavimo išlaidas, nuo buhalterio atlyginimo biudžetui mokamus mokesčius (socialinio draudimo, įmokų į garantinį fondą, gyventojų pajamų mokestį), nereikės mokėti už buhalterio kvalifikacijos kėlimą, jam reikalingą literatūrą ar žinynus.

    • Lankstumas, lengvas darbų apimties/buhalterio funkcijų keitimas. Keičiantis kliento įmonei, jai plečiantis, ar keičiant profilį, esant stipriam sezoniškumui, lanksčiai keičiame bendradarbiavimo sąlygas, prisiimdami daugiau buhalterijos ir dalį administratoriaus funkcijų, ar atvirkščiai – dalį jų perduodami klientui, apmokydami dirbti jo darbuotojus su mūsų turima buhalterine programa Finvalda Maxi. Tai leidžia klientui sutaupyti ir mokėti tik už tai, kas atlikta. Kitaip sakant mūsų atliekamos paslaugos yra išvardintos kainininke ir mokėti reikia tik už realiai atliktus darbus. Mažoms įmonėms yra patogu, kad iš vieno tiekėjo – mūsų jie gali gauti ir paruoštas standartizuotas įvairaus profilio civilines sutartis (automobilio nuomos, patalpų nuomos, panaudos ir pan.), joms ruošiami įsakymai, įvairūs dvišaliai, trišaliai tarpusavio skolų užskaitų aktai, paruošiami darbo laiko apskaitos žiniaraščiai ir tvarkomi kiti su personalu susiję dokumentai bei klausimai. Didėjant įmonei šias funkcijas perleidžiame jos darbuotojams bei mielai jiems patariame ir toliau.

    • Nelieka buhalterių kaitos, nereikia skirti laiko naujo darbuotojo paieškoms. Pasirinkus mus, kliento įmonėje nelieka buhalterių kaitos, atkrenta buhalterio paieškos rūpesčiai, taupomas laikas, kuris būtų skirtas susitikimams su galimais kandidatais į buhalterio darbo vietą. O keičiantis mūsų įmonės buhalteriams sistema, prie kurios klientas įprato dirbti nesikeičia (ataskaitų pateikimo laikas, jų forma, konsultacijos, dokumentų pateikimas ir kiti darbiniai dalykai), jis toliau sklandžiai gauna visą informaciją ir aptarnavimą, kuris buvo iki buhalterio pasikeitimo, nereikia rūpintis, kad išeinantis buhalteris perduotų visus darbus ir pastabas apie buhalteriją naujam darbuotojui.

    • Patirtis ir jos kleidimas savo klientams. Dirbdami jau tryliktus metus, esame sukaupę didelę patirtį ir mielai ja dalinamės su klientais, pateikdami jiems svarbiausius teisės aktų pakeitimus, informuodami apie buhalterijos tvarkymo naujienas, konsultuodami juos rūpimais klausimais. Tai atliekame nemokamai. Vadovaujamės paprasta taisykle – jei sekasi mūsų klientui ir jis yra patenkintas – sekasi ir mums. Todėl klientą visada išklausome ir ieškome jam tinkančių klausimų/problemų sprendimo būdų.

    • Kliento buhalterinės apskaitos optimizavimas, galimybė naudotis mūsų programa Finvalda Maxi internetu on-line režimu. Dirbdami su klientu stengiamės optimizuoti jo buhalterinės apskaitos tvarkymą taip, kad klientas gautų maksimalią naudą su minimaliais kaštais. Galime suteikti galimybę dirbti su mūsų turima buhalterinės apskaitos programa Finvalda Maxi internetu on-line režimu. Tiems, kurie neturi tokio poreikio nuolat stebėti savo įmonės buhalterinę informaciją ar patiems apsiskaityti dokumentus, tai yra atlikti dalį buhalterio funkcijų, periodiškai teikiame ataskaitas rūpimais klausimais. Nutraukus sutartį su mūsų įmone nedarome jokių kliūčių, kad klientas pasiimtų savo duomenų bazę ir savarankiškai įsigytų tokią pačią buhalterinę programą bei toliau naudotųsi savo duomenų baze, ar ją konvertuotų į kitą programą (“kalbą”). Mūsų buhalterinės apskaitos programos tiekėjas yra senai dirbanti ir nuolat savo prioduktus tobulinanti ir aptarnaujanti įmonė, programos nesklandumai ar pagalba dirbant su programa yra garantuota.

    • Kvalifikacjos kėlimas, vidinė kokybės kontrolės sistema. Ne tik mūsų įmonės vadovai, bet ir mūsų buhalteriai nuolat kelia savo kvalifikaciją seminaruose, konferencijose ir kituose mokymuose. Kasdieniniame darbe mūsų buhalteriai turi galimybę naudotis mokesčių žinynu, kitais mūsų darbe svarbiais įrankiais. Buhalteris, priklausomai nuo įmonių dydžio, aptarnauja ne daugiau kaip 3-8 įmones, taip yra garantuojama kokybiška ir savalaikė paslauga. Turime vidinę kokybės kontrolės sistemą.

    • Lankstumas, civilinė sutartis, paprastesni santykiai. Esame lankstūs ir prisitaikome prie kliento poreikių, neatliekame darbo vardan darbo, o tik tiek – kiek reikia pagal įstatymus ir kiek reikia klientui. Sudarome civilinę sutartį, kurioje neturime jokių paslėptų mokesčių. Mielai su ja supažindiname, pabrėžiame savo atsakomybę, aptariame kliento atsakomybę. Esame visada orientuoti į kokybišką darbą, nebijome įsipareigoti ir prisiimti tiek finansinę, tiek teisinę atsakomybę už savo vykdomą veiklą. Esame apsidraudę privalomuoju bendrosios civilinės atsakomybės draudimu. Mūsų darbo kokybė yra grindžiama faktais ir tinkamai atliktais darbais. Apie mūsų darbo kokybę galite drąsiai paklausti mūsų esamų klientų.

    • Saugumas. Klientų buhalteriniai dokumentai saugomi mūsų biure, nei vienas mūsų darbuotojas neturi teisės jų išsinešti. Saugome komercines paslaptis, neaptariame kliento klausimų kitiems girdint. Klientų duomenų bazės saugomos virtualioje aplinkoje, jų saugumą garantuoja UAB “Baltneta”. Nėra kliūčių bet kuriuo metu darbo laiku atvykti pas mus ir pasiimti reikalingus dokumentus, yra galimybė tuos dokumentus saugoti pačioje buhalterinėje programoje elektroniniame variante (tokiu atveju jie būtų pasiekiami iš bet kurios vietos, kur tik yra internetas). Klientas darbui su programa gauna unikalius prisijungimo duomenis, buhalterinės apskaitos programoje yra galimybė nustatyti konkrečias funkcijas ir informacijos prieigas konkretiems kliento darbuotojams. Taip garantuojamas informacijos saugumas.

    • Mums rūpi laiku gauti jūsų įmonės dokumentus, mes gilinamės, ar netrūksta įprastų mėnesinių sąskaitų už komunalines, ryšių ir kitas paslaugas. Mums svarbu, ar tinkamai surašyti jūsų įmonės dokumentai, todėl mes mielai konsultuojame nemokamai įvairiais klausimais, stengdamiesi išvengti daugelio problemų jau pradiniame dokumentų suforminimo etape.

Kad ir kokią apskaitos firmą pasirinktumėte, nebijokite užduoti nepatogius klausimus, prašykite sutarties ir ją atidžiai perskaitykite, klauskite apie atsakomybę, dokumentų ir duomenų saugumą, jų prieinamumą (pasiekiamumą), galimybę nutraukiant sutartį gauti sukauptą duomenų bazę. Pasidomėkite buhalterinės apskaitos firmos esamų klientų atsiliepimais, pasiteiraukite kiek įmonių aptarnauja vienas tokios firmos buhalteris, domėkitės, ar eilinis bendravimas su firmos buhalteriu nebus apmokestintas kaip konsultacija.

Tinkamas pasirinkimas ir teisingas apsisprendimas padės išvengti daugelio problemų ateityje. To jums nuošidžiai ir linkiu!

Buhalterinės apskaitos firmos „Linkneta“ direktorė

Renata Letukienė

Pastaba: be autorės sutikimo draudžiama kopijuoti ir platinti šio straipsnį ar jo ištraukas.